Archiwum listopad 2013


lis 18 2013 Powierz swoją firmę agencji promocji
Komentarze: 1

http://www.sxc.hu/assets/25/241103/employee-team-984784-m.jpgProducenci prześcigają się w sposobach na przyciągnięcie klienta. Na ulicach rozdaje się ulotki, wiszą bilboardy i roll-upy. Mamią soczystymi kolorami, przyciągają wzrok kreatywną formą i podświetleniem. Wiele z nich jednak, to niewypały. Trafiają do nieodpowiedniego odbiorcy, mają nudną, nieprzystępną formę i treść… To tylko kilka z zarzutów, które możemy postawić złej, nieatrakcyjnej reklamie. O co więc zadbać, by nasza kampania promocyjna odniosła sukces? Zatrudnić specjalistów od reklamy.

 

W czym pomoże agencja field marketingowa?

Reklama i promocja nieodłącznie związane są ze sprzedażą. Agencja field marketingowa pomoże Twojej firmie w ulepszeniu dystrybucji ekspozycji produktu, poziomu sprzedaży i zwiększeniu udziałów rynkowych. Wszystko za sprawą dostarczenia wykwalifikowanych sprzedawców, których sama rekrutuje, szkoli i kontroluje. Agencja promocji zajmuje się, bowiem działaniami wspierającymi sprzedaż takich jak: merchandising, sampling, czy organizacja eventów. Powinny one zwiększyć wyniki sprzedażowe firmy i wpłynąć znacznie na powodzenie firmy. Agencja promocji za pomocą odpowiednich narzędzi (między innymi: badania w terenie, insight), zbada, co dokładnie potrzebne jest Twojej firmie. Takim sposobem, będziesz sprzedawał więcej i bardziej świadomie.

 

Z jakiej agencji skorzystać?

To proste. Z tej, która najdłużej jest obecna na rynku i ma wieloletnie doświadczenie. Tylko firma, która działa przez dłuższy czas, jest w stanie pozytywnie wpłynąć na nasze wyniki sprzedażowe. Dlaczego? Ponieważ długotrwała działalność pozwala poznać rynek. Dzięki temu firma, z której usług zamierzamy skorzystać jest zorientowana w potrzebach konsumentów i najskuteczniejszych formach promocji. Usługi te, ze względu na ich, jakość, nie będą należały najprawdopodobniej do najtańszych, warto jednak zainwestować. Podczas rozmów z firmą, warto również zapytać, jakie firmy, korzystają z ich usług. Odpowiedź przedstawiciela agencji promocji, pozwoli nam racjonalnie ocenić, z jaką firmą mamy do czynienia.

 

Promocje in store (czyli promocje w punktach sprzedaży, lub poza nią), programy lojalnościowe, czyli długotrwałe budowanie relacji z klientem, organizowanie konkursów, etc., to tylko niektóre z narzędzi, z jakich korzystają firmy wspierające marketing. Jeśli zależy nam na sukcesie firmy, warto skorzystać z usług specjalistów, troszkę poczekać i patrzeć jak nasz biznes prosperuje.